Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                      Αθήνα,     2      Ιανουαρίου       2012
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ                   ΠΡΟΣ:ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΕΛΕΓΧΟΥ                                                                            Δ/ΝΣΗ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ
Ταχ.Δ/νση: Π. Κανελλοπούλου 4                                        ΕΛΕΓΧΟΥ
Τ.Κ.101 77   Α Θ Η Ν Α                                                      ΤΜΗΜΑ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ
                                                                                               ΕΝΤΑΥΘΑ
ΑΡΙΘ.ΠΡΩΤ. : 7017/4/14272
                                                                                  ΚΟΙΝ.: 1. Βουλευτή κ. Α. ΠΛΕΥΡΗ
2. Υπηρεσία Διαχείρισης
    Ευρωπαϊκών και Ανα-
    πτυξιακών Προγραμμά-
    των/ υπ. προστασιασ
    του πολιτη
3. ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ
                                                                                                    ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ:
                                                                                                    α) Γραφείο κ. Αρχηγού
     β) Δ/νσεις : Τεχνικών, Οικονομικών   Αστυνομικού Προσωπικού και   Πολιτικού Προσωπικού


ΘΕΜΑ : Κατασκευή τεχνητού αποτρεπτικού εμποδίου στον Έβρο. Χρηματοδότηση για την αντι-μετώπιση της παράνομης μετανάστευσης από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Απορρόφηση Οικονομικών Πόρων.

ΣΧΕΤ. : ΕΡΩΤΗΣΗ    2676/ 12-12-2011.


Σε απάντηση της ανωτέρω ερώτησης, που κατέθεσε ο Βουλευτής κ. Α. ΠΛΕΥΡΗΣ, θα θέλαμε κατ’ αρχήν να σας διαβεβαιώσουμε ότι, με απόλυτο σεβασμό στο θεσμό του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου και τον ύψιστο σκοπό που επιτελείται μέσω αυτού, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον Κανονισμό της Βουλής, ενημερώνουμε με υπεύθυνο τρόπο την Εθνική Αντιπροσωπεία, για όλα τα θέματα που τίθενται στα κατατεθέντα μέσα κοινοβουλευτικού ελέγχου. Πάντοτε δε με απόλυτο σεβασμό στα πρόσωπα και το θεσμικό ρόλο των ερωτώντων κ.κ. συναδέλφων, συμβάλλοντας στον εποικοδομητικό κοινοβουλευτικό έλεγχο.

Στο πλαίσιο αυτό, σημειώνεται ότι, επειδή σύμφωνα με τα οριζόμενα στη διάταξη του εδ. α΄ της παραγράφου 7 του άρθρου 124 του Κανονισμού της Βουλής τα μέσα κοινοβουλευτικού ελέγχου της παραγράφου 4 ισχύουν για τη σύνοδο στην οποία κατατέθηκαν (με την επιφύλαξη των άρθρων 130 και 138), με τη λήξη της Β΄ τακτικής συνόδου της Βουλής, δεν απαντήθηκε, μεταξύ άλλων και η 23469/ 26-09-2011 ερώτηση, που κατέθεσε ο ανωτέρω κ. Βουλευτής. Στο σημείο αυτό επισημαίνεται ότι, για την εκ μέρους μας εφαρμογή της εν λόγω διάταξης του Κανονισμού της Βουλής ενημερώσαμε την Εθνική Αντιπροσωπεία, με τα 7017/4/14166 από 22-11-2011 και 7017/4/14187 από 05-12-2011 έγγραφά μας σε απάντηση των 1373/ 03-11-2011 και 1622/ 16-11-2011 ερωτήσεων που κατέθεσε ο κ. συνάδελφος. Συνεπώς, η μνεία που γίνεται στην ανωτέρω ερώτηση για πάγια τακτική μας να μην απαντάμε στη Βουλή ανατρέπεται από την απλή και μόνο παράθεση των πραγματικών περιστατικών.

- // -

- 2 -

Πλέον αυτών, την 08-12-2011, από τον υπογράφοντα αναπτύχθηκαν, εκτενώς, στην Εθνική Αντιπροσωπεία και ζητήματα που άπτονται της χρηματοδότησης του προαναφερόμενου αποτρεπτικού εμποδίου, των μέσων που έχουμε προβλέψει για την ολοκληρωμένη διαχείριση των συνόρων και της παράνομης μετανάστευσης, των απόψεων της Επιτρόπου κας Μάλστρομ, ως και λοιπά συναφή θέματα. Ειδικότερα, πέραν της παράθεσης των γεγονότων δόθηκαν και όλες οι απαραίτητες διευκρινίσεις, κατά τη διαδικασία της δεύτερης ανάγνωσης, στη Διαρκή Κοινοβουλευτική Επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης του Σχεδίου Νόμου «Προσαρμογή στις διατάξεις της οδηγίας 2009/18/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Απριλίου 2009, για τον καθορισμό των  θεμελιωδών αρχών που διέπουν τη διερεύνηση των ατυχημάτων στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών και για την τροποποίηση της οδηγίας 1999/35/ΕΚ του Συμβουλίου και της οδηγίας 2002/59/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου. Ενσωμάτωση ρυθμίσεων, μέτρα εφαρμογής και άλλες διατάξεις». Επίσης, για το Πρόγραμμα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης των Συνόρων, στο οποίο περιλαμβάνεται και η κατασκευή του εν λόγω εμποδίου, τις διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το ζήτημα της χρηματοδότησης δόθηκαν διευκρινίσεις στην Εθνική Αντιπροσωπεία και την 15-12-2011 σε σχετική παρέμβαση του υπογράφοντος. Σημειώνεται δε ότι, για τις ενημερώσεις αυτές εκδόθηκαν και σχετικά Δελτία Τύπου από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη την 08-12-2011 και την 15-12-2011, φωτοαντίγραφα των οποίων αποστέλλονται, συνημμένως, προς πληρέστερη ενημέρωσή σας.

Περαιτέρω, σας ενημερώνουμε ότι, για την κατασκευή ενός χρηστικού και λειτουργικού αποτρεπτικού εμποδίου στον Έβρο, από την αρμόδια Υπηρεσία του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας (Διεύθυνση Τεχνικών), πραγματοποιήθηκε επισταμένη αναζήτηση και μελέτη προς εξεύρεση του πλέον κατάλληλου τύπου τεχνητού εμποδίου. Από την διεξαχθείσα έρευνα, αφού ελήφθησαν υπόψη τόσο η ιδιαιτερότητα της κατασκευής όσο και το ιδιαίτερα «ευαίσθητο» σημείο τοποθέτησής του, προέκυψαν εναλλακτικές προτάσεις κατασκευής του εν λόγω έργου, αναφορικά με τον τρόπο, το κόστος και την υφή του. Ενόψει αυτών και προκειμένου να αποφευχθούν λανθασμένοι χειρισμοί που θα οδηγούσαν στην κατασκευή ενός μη αποτελεσματικού εμποδίου μελετήθηκαν λεπτομερώς όλες οι τεχνικές προτάσεις καθώς και πολλοί άλλοι παράγοντες, λόγω και του καινοφανούς χαρακτήρα του έργου και αποφασίστηκε η κατασκευή ενός τεχνητού – αποτρεπτικού εμποδίου συγκεκριμένων προδιαγραφών. Κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των πρόδρομων εργασιών και κατά το μήκος που θα κατασκευαστεί το τεχνητό αυτό αποτρεπτικό εμπόδιο διαπιστώθηκαν διαφοροποιήσεις στα ποιοτικά-συστατικά χαρακτηριστικά του εδάφους, γεγονός που επέβαλε την αναμόρφωση των τεχνικών στοιχείων αυτού.

Πέραν των ανωτέρω και σε ότι ειδικότερα αφορά στη χρηματοδότηση του προαναφερόμενου έργου και στις συναφείς διαδικασίες, σας πληροφορούμε ότι, η αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου μας (Υπηρεσία Διαχείρισης Ευρωπαϊκών και Αναπτυξιακών Προγραμμάτων) υπέβαλε πρόταση χρηματοδότησης του τεχνητού εμποδίου στον Έβρο, στο πλαίσιο του Ετήσιου Προγράμματος 2011 του Ευρωπαϊκού Ταμείου Εξωτερικών Συνόρων. Επειδή όμως η σχετική έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή καθυστερούσε (δόθηκε μόλις στις 25-11-2011) και για λόγους επιτάχυνσης των διαδικασιών κατασκευής του τεχνικού εμποδίου στον Έβρο, για προφανείς λόγους δημοσίου συμφέροντος, αποφασίσθηκε από την Κυβέρνηση, στις 05-09-2011, η χρηματοδότηση του έργου από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (Π.Δ.Ε.).

Κατόπιν αυτού, η Υπηρεσία Ευρωπαϊκών και Αναπτυξιακών Προγραμμάτων του Υπουργείου αντικατέστησε άμεσα την πρόταση χρηματοδότησης του τεχνικού εμποδίου με άλλη πρόταση για χρηματοδότηση προμήθειας περισσοτέρων σκαφών για το Λιμενικό Σώμα-Ελληνική Ακτοφυλακή (6 σκάφη θαλάσσιας περιπολίας).
- // -

- 3 -

Επιπλέον, η ως άνω Υπηρεσία του Υπουργείου μας ζήτησε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή τη χρηματοδότηση, από το ετήσιο πρόγραμμα 2011 του Ευρωπαϊκού Ταμείου Εξωτερικών Συνόρων, λειτουργικών δαπανών για Κέντρα Πρώτης Υποδοχής και για συνοριακές μας υπηρεσίες στην περιοχή του Έβρου, αίτημα που έγινε για πρώτη φορά αποδεκτό και μάλιστα κατά παρέκκλιση των εφαρμοστικών κανόνων του Ταμείου.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο ελαφρύνεται ο εθνικός προϋπολογισμός από την κάλυψη τέτοιου είδους δαπανών, το ύψος των οποίων δεν είναι ευκαταφρόνητο.

Ακολούθως, την 04-10-2011 διεξήχθη ανοικτός δημόσιος μειοδοτικός διαγωνισμός, για την ανάδειξη του αναδόχου κατασκευής του έργου, συνολικού προϋπολογισμού 5.498.000,00 ευρώ, χρηματοδοτούμενο από πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 1011 από 05-09-2011 Απόφαση του Υφυπουργού Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας. Στο διαγωνισμό αυτό συμμετείχαν 14 εταιρείες και μειοδότης αναδείχθηκε η εταιρεία «ΔΑΓΡΕΣ ΑΤΕ», με γενικό σύνολο προσφοράς 3.161.586,14 ευρώ και έκπτωση έργου 42,5%. Παράλληλα, κινήθηκαν οι διαδικασίες, υπεβλήθησαν όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και εκδόθηκε από το Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής η έγκριση εκτέλεσης εργασιών για την κατασκευή τεχνητού αποτρεπτικού εμποδίου στον Έβρο. Ο φάκελος του έργου προωθήθηκε στο Ελεγκτικό Συνέδριο, για τη διενέργεια του απαιτούμενου Προσυμβατικού Ελέγχου Νομιμότητας, που ολοκληρώθηκε την 07-12-2011 και εκδόθηκε σχετική πράξη, σύμφωνα με την οποία δεν κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης του συγκεκριμένου έργου.

Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών, μεταξύ της Αναθέτουσας Αρχής και του αναδόχου εκτέλεσης του έργου, όπως αυτές προβλέπονται από την ισχύουσα νομοθεσία περί Δημοσίων Έργων (ν. 3060/2002, ν. 3669/2008), θα υπογραφεί η σχετική σύμβαση, στις αρχές του έτους 2012, προκειμένου να ολοκληρωθεί το έργο εντός 5 μηνών από την ημερομηνία υπογραφής της εν λόγω σύμβασης.

Σε ότι αφορά στον προϋπολογισμό του Ευρωπαϊκού Ταμείου Εξωτερικών Συνόρων, για την περίοδο 2007-2013, εκτιμάται ότι, συνολικά, θα διαμορφωθεί στα 275.000.000,00 ευρώ (75% Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση και 25% Εθνικοί Πόροι). Μέχρι στιγμής έχουν ολοκληρωθεί, ή βρίσκονται στο στάδιο της ολοκλήρωσης δράσεις συνολικού προϋπολογισμού 148.000.000,00  ευρώ. Το ποσό αυτό αναμένεται να αυξηθεί την επόμενη τριετία, με την πρόοδο υλοποίησης των προγραμματισμένων δράσεων.

Ειδικότερα, ως προς το ζήτημα της χρηματοδότησης για την κατασκευή Κέντρων Πρώτης Υποδοχής και Κράτησης, τα οποία προβλέπονται στο Action Plan, σας ενημερώνουμε ότι έχουν εγγραφεί πιστώσεις 1.000.000,00 ευρώ (Ε.Π. 2010) και 10.000.000,00 ευρώ (Ε.Π. 2011), οι οποίες χρηματοδοτούν τις προπαρασκευαστικές ενέργειες και την κατασκευή δύο κέντρων στην περιοχή του Έβρου.

Επισημαίνεται δε ότι, δεν υπήρξαν περιπτώσεις απόρριψης προτάσεων της αρμόδιας Υπηρεσίας μας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και η συνεργασία μας κρίνεται ως απολύτως θετική.

Στο πλαίσιο αυτό, η παραχωρηθείσα έκταση 17.388 τ.μ. στην περιοχή Φυλακίου Έβρου θα αξιοποιηθεί για τη ανέγερση νέας κτιριακής μονάδας Κέντρου Υποδοχής καθώς και για την κατασκευή μονάδας επεξεργασίας λυμάτων μικρής κλίμακας η οποία θα εξυπηρετεί από κοινού τις γειτνιάζουσες κτιριακές εγκαταστάσεις. Προς τούτο προτάθηκε η εξασφάλιση της πίστωσης για την εκτέλεση του έργου στο Ετήσιο Πρόγραμμα του Ευρωπαϊκού Ταμείου Εξωτερικών Συνόρων έτους 2012, ύψους 5.500.000,00 ευρώ.
- // -
- 4 -

Επίσης, με Κοινή Απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και Προστασίας του Πολίτη ανατέθηκε στην Κ.Ε.Δ. η εξεύρεση κατάλληλων κτιριακών χώρων, στην περιοχή του Βορείου Έβρου, για τη στέγαση Περιφερειακής Υπηρεσίας Πρώτης Υποδοχής, Περιφερειακού Γραφείου Ασύλου κ.λπ. Η απαιτούμενη δαπάνη ύψους 5.000.000,00 ευρώ θα καλυφθεί από πιστώσεις του Ευρωπαϊκού Ταμείου Εξωτερικών Συνόρων (75% Ευρωπαϊκή και 25% Εθνική συμμετοχή).

Πέραν των ανωτέρω, για την ενίσχυση των Υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας και του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής που δραστηριοποιούνται επιχειρησιακά, τόσο στα χερσαία όσο και στα θαλάσσια σύνορα της χώρας, συντάχθηκαν τεχνικές προδιαγραφές για την προμήθεια σύγχρονου υλικοτεχνικού εξοπλισμού και μεταφορικών μέσων ενώ παράλληλα δρομολογήθηκαν οι απαιτούμενες διαδικασίες για την ανέγερση και επισκευή κτιριακών εγκαταστάσεων. Ειδικότερα, κατά την τελευταία τετραετία έχουν πραγματοποιηθεί, μέσω του Ταμείου Εξωτερικών Συνόρων, προμήθειες μεταφορικών και τεχνικών μέσων, που εν συνεχεία, κατανεμήθηκαν σε Υπηρεσίες της μεθορίου, για το είδος και το κόστος των οποίων ενημερώσαμε την Εθνική Αντιπροσωπεία, με το 7017/4/13743 από 11-08-2011 έγγραφό μας, σε απάντηση της 20388/ 25-07-2011 ερώτησης που κατέθεσε ο ερωτών κ. Βουλευτής.

Στο σημείο αυτό, διευκρινίζεται ότι, η μη ακριβής τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων δεν οφείλεται σε κωλυσιεργία αλλά σε δυσχέρειες που αποδίδονται σε άλλους εξωγενείς παράγοντες, όπως οι καιρικές συνθήκες κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των πρόδρομων εργασιών καθώς και η γεωγραφική θέση στην οποία εκινούντο τα συνεργεία, λαμβάνοντας πάντοτε υπόψη το γεγονός ότι εκτελούσαν εργασίες – μετρήσεις επί της ορίου γραμμής, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Σε ότι αφορά στο χαρακτήρα, στην οργάνωση και στη λειτουργία της Υπηρεσίας Διαχείρισης Ευρωπαϊκών και Αναπτυξιακών προγραμμάτων, που ιδρύθηκε με το αρ. 3 του ν. 3938/2011 (Α΄-61/ 31-03-2011), σας πληροφορούμε ότι, πρόκειται για αυτοτελή Υπηρεσία υπαγόμενη στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και στελεχώνεται, σύμφωνα με την παράγραφο 3 του ίδιου άρθρου, από το αναγκαίο για τη λειτουργία της προσωπικό των Υπηρεσιών του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.

Επίσης, στο άρθρο 3 (παρ. 1 και 2) του π.δ. 82/2011 «Οργάνωση και λειτουργία Υπηρεσίας Διαχείρισης Ευρωπαϊκών και Αναπτυξιακών Προγραμμάτων (άρθρο 3 ν. 3938/2011)» (Α΄-198/ 09-09-2011) ορίζεται ότι, η Υπηρεσία Διαχείρισης Ευρωπαϊκών και Αναπτυξιακών Προγραμμάτων στελεχώνεται με ένστολο προσωπικό, γενικών και ειδικών καθηκόντων. Ως προς το θέμα των προσόντων που πρέπει να έχει το προσωπικό που στελεχώνει την εν λόγω Υπηρεσία, σημειώνεται ότι, αυτό ρυθμίζεται από την παράγραφο 1 του άρθρου 3 του ανωτέρω π.δ. (82/2011), που προβλέπει την απόσπαση ένστολου προσωπικού γενικών αλλά και ειδικών καθηκόντων. Επίσης, διευκρινίζεται ότι, οι αποσπάσεις του αστυνομικού προσωπικού αποφασίζονται με υπηρεσιακά κριτήρια, σύμφωνα με την παράγραφο 4 του άρθρου 2 του π.δ. 100/2003, ήτοι κριτήρια που συνδέονται με υπηρεσιακές ανάγκες, όπως η προϋπηρεσία σε ορισμένες Υπηρεσίες, η εμπειρία, οι ειδικές γνώσεις, η υπηρεσιακή απόδοση και η πειθαρχικότητα. Στο πλαίσιο αυτό αποσπάστηκε στην εν λόγω Υπηρεσία, ως Προϊστάμενος, ανώτερος Αξιωματικός της Ελληνικής Αστυνομίας και λοιπό ένστολο προσωπικό γενικών και ειδικών καθηκόντων και από τα τρία Σώματα που υπάγονται στο Υπουργείο μας. Επίσης, στην Υπηρεσία αυτή έχει αποσπαστεί και πολιτικό προσωπικό.

Σε ότι ειδικότερα αφορά στα προσόντα που κατέχει το ανωτέρω προσωπικό, το οποίο υπηρετεί στην Υπηρεσία Διαχείρισης Ευρωπαϊκών και Αναπτυξιακών Προγραμμάτων, ενδεικτικά σας γνωρίζουμε ότι, οι αστυνομικοί (γενικών και ειδικών καθηκόντων), που την στελεχώνουν, στην πλειοψηφία τους,  είναι κάτοχοι πτυχίων Α.Ε.Ι., Τ.Ε.Ι. και ορισμένοι εξ αυτών είναι  κάτοχοι
- // -
- 5 -

μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων, καθώς και πιστοποιητικών γνώσης μίας έως δύο ξένων γλωσσών, σε βαθμό από μέτρια έως άριστα. Επίσης, οι περισσότεροι εξ΄ αυτών διαθέτουν και σχετική εμπειρία, καθότι έχουν αποσπαστεί στην εν λόγω Υπηρεσία, από τη Διεύθυνση Οικονομικών του Αρχηγείου Ελληνικής Αστυνομίας, προερχόμενοι από το 6ο Τμήμα Κοινοτικών Προγραμμάτων και Δημοσίων Επενδύσεων, (ήδη καταργηθέν με το αρ. 6 π.δ. 82/2011), το 7ο Τμήμα Διαχείρισης Ταμείου Εξωτερικών Συνόρων και το 8ο Τμήμα Διαχείρισης Ευρωπαϊκού Ταμείου Επιστροφής.

Κατόπιν αυτών, η επιλογή του ανωτέρω προσωπικού έγινε με απολύτως διαφανή κριτήρια, με στόχο τη στελέχωση της νεοϊδρυθείσας αυτής Υπηρεσίας με το πλέον κατάλληλο προσωπικό, ώστε να δύνανται αυτό να ανταποκρίνεται με επάρκεια στις πράγματι υψηλές απαιτήσεις της.

Ύστερα από τα προαναφερόμενα, καθίσταται πρόδηλο ότι, παρά τις πρακτικές δυσχέρειες που αντιμετωπίζουμε κατά την εφαρμογή των ειδικότερων σχεδίων, που συγκροτούν τη μεταναστευτική μας πολιτική, σημειώνεται πρόοδος, προϊόντος του χρόνου. Οι προσπάθειές μας συνεχίζονται με συνέπεια, για την υλοποίηση των εξαγγελιών και των δεσμεύσεών μας, με απόλυτη διαφάνεια, μεταξύ άλλων και σε ό,τι αφορά στην απορρόφηση και στη διαχείριση των απαιτούμενων πόρων (εθνικών, κοινοτικών). Στο πλαίσιο αυτό και πάντοτε με γνώμονα τη νομιμότητα, εντείνουμε τις προσπάθειές μας και για την κατασκευή των απαραίτητων έργων υποδομής που συμβάλλουν στην ορθολογική διαχείριση του μεταναστευτικού ζητήματος, όπως το προαναφερόμενο τεχνητό εμπόδιο. Βασικός μας στόχος και σταθερή επιδίωξή μας είναι η βελτίωση της θέσης και της εικόνας της χώρας μας, η διασφάλιση των δικαιωμάτων του ανθρώπου, η αναβάθμιση του επιπέδου προστασίας (υγιεινής και ασφάλειας) του προσωπικού και η εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας στους πολίτες, για την καλύτερη εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος.


                                                                                                   Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
                                                                                        ΧΡΗΣΤΟΣ   ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.